Home > Patiënten > Afspraken

Afspraken-makenAfspraken maakt of wijzigt u telefonisch via de dienst Afspraken & Informatie (A&I) of tijdens uw bezoek aan een van de balies in ons pand. Inschrijven kan ook via het digitale formulier op onze website.

Reguliere tandheelkundige zorg
Wilt u een afspraak maken of wijzigen voor uw reguliere tandheelkundige zorg, neem dan contact op met de dienst Afspraken & Informatie (A&I). Wilt u zich inschrijven bij ACTA, lees dan meer bij Reguliere tandheelkundige zorg.

Mondhygiëne
Wilt u een afspraak maken of wijzigen voor uw mondhygiëne, neem dan contact op met de dienst Afspraken & Informatie (A&I). Wilt u zich inschrijven voor mondhygiëne, lees dan meer bij Mondhygiëne.

Specialistische tandheelkundige zorg
Een afspraak maken voor specialistische tandheelkundige zorg kan alleen op verwijzing van uw eigen tandarts. Voordat wij een afspraak met u inplannen, hebben wij de verwijzing nodig. Maak heldere afspraken hierover met uw eigen tandarts. U wordt door de dienst Afspraken & Informatie (A&I) gebeld om een afspraak met u in te plannen als de verwijzing binnen is. Lees meer bij Specialisatie.

Wilt u de mening van een andere tandarts?
Heeft u behoefte aan de mening van een andere tandarts (dan uw eigen tandarts) over een uitgebracht advies, vraag dan een second opinion of een adviesconsult aan. Dit houdt in dat een onbekende tandarts u opnieuw onderzoekt en adviseert.

Voor een second opinion is een op schrift gestelde first opinion of behandelplan nodig van uw tandarts. Dit plan wordt tijdens uw afspraak bij ACTA beoordeeld. Heeft u geen behandelplan van uw tandarts, maak dan een afspraak voor een adviesconsult. Lees meer over een Second Opinion en een Adviesconsult.

Afspraakherinneringen per e-mail en sms
ACTA helpt haar patiënten graag herinneren aan hun afspraken. Alle patiënten ontvangen daarom kosteloos een afspraakherinnering via sms en/of e-mail.

© Copyright Vrije Universiteit Amsterdam

spamfuik@vu.nl