Compliment, klacht of suggestie: deel uw ervaring

De medewerkers en studenten van ACTA,  SBT en Hogeschool inHolland streven naar een zorgvuldige behandeling, bejegening en begeleiding van patiënten. U mag verwachten dat de zorg goed is en gegeven wordt door deskundige en gemotiveerde medewerkers en studenten.

Als u tevreden bent, is dat prettig om te horen. U kunt ook naar aanleiding van uw ervaringen een opmerking, een suggestie of een klacht kenbaar maken. Misschien bent u niet tevreden over uw behandeling, de wijze waarop zaken zijn georganiseerd. ACTA, OMZ en SBT vernemen graag uw ervaringen. Deze signalen stellen ons in staat de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te blijven verbeteren. Onze medewerkers vinden het prettig dat u opmerkingen of klachten rechtstreeks met hen bespreekt. In een gesprek kan vaak direct samen naar een oplossing worden gezocht. Komt u er samen toch niet uit, neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris.

Contact
De klachtenfunctionaris is bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag via tel: (06) 2153 84 75 en klachtenfunctionaris@acta.nl. Als u een gesprek wenst of na uw bezoek wilt langslopen kunt u zich melden bij de balie op de begane grond.

Brieven kunt u sturen naar:

ACTA/SBT/Hogeschool InHolland
t.a.v. Mevr. A.G. Buis – de Vos
Antwoordnummer 2941
1000 SN Amsterdam

Klacht indienen
U  kunt uw klacht ook via het klachtenformulier indienen. De klachtenfunctionaris neemt na ontvangst van de klacht zo spoedig mogelijk contact met u op.