ACTA-rekening

U ontvangt uw rekening in principe van ACTA. In een beperkt aantal gevallen vraagt ACTA de kosten rechtstreeks terug bij de zorgverzekeraar, u ontvangt dan geen ACTA-rekening. Wij raden u aan de rekening meteen na ontvangst in te dienen bij uw eigen zorgverzekeraar. Mogelijk heeft u recht op een vergoeding voor de behandeling. De rekening van ACTA moet u binnen 30 dagen betalen.

Verloop van het proces

  1. ACTA stuurt de rekening naar uw huisadres.
  2. U betaalt het volledige bedrag aan ACTA. De rekening kunt u alleen aan ACTA betalen door een overmaking via de meegestuurde acceptgiro of via een overboeking naar ACTA via internetbankieren onder vermelding van het betalingskenmerk.
  3. U kunt de rekening zelf indienen bij uw zorgverzekeraar

Contact over de rekening

  • Bel ons voor vragen over de rekening, of behandelingen op de rekening, via: (020) 598 03 80  
  • Als u door uw financiële situatie moeite heeft met het betalen van onze rekening, bel ons dan ook. Zo kunnen we samen met u naar een oplossing zoeken.
  • Voor vragen over uw zorgverzekering neemt u contact op met uw eigen zorgverzekering.  
  • Download de betalingsvoorwaarden