ACTA-rekening

U ontvangt uw rekening in principe van ACTA. In een beperkt aantal gevallen vraagt ACTA de kosten rechtstreeks terug bij de zorgverzekeraar, u ontvangt dan geen ACTA-rekening. Wij raden u aan de rekening meteen na ontvangst in te dienen bij uw eigen zorgverzekeraar. Mogelijk heeft u recht op een vergoeding voor de behandeling. De rekening van ACTA moet u binnen 30 dagen betalen.

Hoe verloopt het proces?

  1. ACTA stuurt de rekening naar uw huisadres.
  2. U betaalt het volledige bedrag aan ACTA. De rekening kunt u alleen aan ACTA betalen door een overmaking via de meegestuurde acceptgiro of via een overboeking naar ACTA via internetbankieren onder vermelding van het betalingskenmerk.
  3. U kunt de rekening zelf indienen bij uw zorgverzekeraar

Heeft u vragen over uw rekening?

De betaling van uw rekening  
Vragen over de betaling van uw rekening kunt u stellen bij ACTA. Neem gerust contact op met de dienst Afspraken & Informatie (A&I) via T (020) 598 03 80 

De vergoeding door uw zorgverzekeraar 
Heeft u vragen over het gedeelte van uw behandeling dat niet gedekt wordt door uw zorgverzekering? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. 

De uitleg van uw rekening  
Heeft u vragen over de verschillende behandelingen die op uw rekening staan? Neem gerust contact op met de dienst Afspraken & Informatie (A&I) via T (020) 598 03 80. 

Betalingsvoorwaarden 
De meest recente versie kunt u hier downloaden: betalingsvoorwaarden