Facturatieproblemen coronavirus

Declaratie mogelijk niet geaccepteerd door zorgverzekeraar
Vanaf medio augustus accepteren sommige zorgverzekeraars geen declaraties op de (aanvullende) zorgverzekering. Het probleem is bij ons bekend en we zijn hard opzoek naar een oplossing.

Heeft u een probleem met uw declaratie?
Stuur een mail naar facturen@acta.nl. ACTA houdt u dan rechtstreeks op de hoogte van de ontwikkelingen.

Achtergrond
Als gevolg van COVID-19 hebben de zorgverzekeraars hun facturatievoorwaarden aangepast. Dit betekent dat u mogelijk problemen ervaart bij het indienen van een declaratie. Het gaat hierbij voornamelijk om declaraties op een aanvullende zorgverzekering. Binnen de ACTA-administratie kunnen wij niet zien welke patiënten een aanvullende verzekering hebben. Daarom verzoeken we u contact op te nemen via facturen@acta.nl als uw declaratie niet geaccepteerd wordt door de zorgverzekeraar.

Vragen?
Voor overige vragen kunt u terecht op info@acta.nl.